donderdag 4 september 2014

WELKOM IN ONZE 3e KLEUTERKLAS

1 september, een nieuw schooljaar, een nieuw begin! Een start met een nieuwe juf in een nieuwe klas. Hopelijk is die voor iedereen vlotjes verlopen. Grote kleuters wil zeggen grote vragen: 'Juf slaap jij met jouw man in bed?' 'Geven jullie kusjes?' Maar ook andersom ben ik al veel te weten gekomen over jullie, maar die geheimen gaan we niet uit de doeken doen ;)

Al snel kwam de vraag: 'mogen wij spelen?' Al dat nieuwe speelgoed moest getest worden.
Zoals jullie kunnen zien waren de kleuters blij elkaar terug te zien. Vorig jaar hebben ze moeten afscheid nemen van Claudia maar ze kregen 2 vriendjes in de plaats, Dario en Mauro, welkom in onze klas!















Onze tussendoortjes eten wij gezellig in onze klas.







Net een nieuw schooljaar begonnen, 2 nieuwe vriendjes, ik dacht het is tijd voor een feestje! Al snel toverde ik een danscd uit mijn tas. Ik speelde Tsjoe Tsjoe Wa, een toppertje dacht ik. Maar blijkbaar was niet iedereen het met me eens.. hihihi..







Ons eerste 'moetje' is ook al een feit! En dit deden we samen..





Kinderpraat:
deze week alleen nog maar heel lieve kinderpraat (ik vermoed dat de deugnietenstreken nog moeten komen)
Kleuter: 'Juf, ik ben zo blij dat jij voor mij gaat zorgen!'
Kleuter: 'Wat heb je iets mooi aan juf!'

Veel plezier bij Juf Britt volgende week en tot snel ... xxx