dinsdag 30 juni 2015

BEDANKT!!!

Graag wil ik nog even de tijd nemen om iedereen te bedanken. Onze directeur, niet alleen voor mijn job, maar ook voor ons mooie schoolfeest. De collega's, voor de leuke babbels tijdens de pauzes. schoolfeest, de helpende handen hier en daar. Zeker wil ik Juf Britt niet vergeten, voor de leuke duobaan! De ouders, voor het vertrouwen in onze school en ook in mij, voor het begrip bij het vergeten briefje en mijn onverzorgd geschrift wanneer ik nog snel iets in het schriftje wou krabbelen.
Maar vooral ook de kinderen, voor het mooie jaar, de schattige snoetjes, de lieve woorden, de hartverwarmende knuffels, grappige kinderpraat, luisterende oortjes, nieuwsgierigheid, enthousiasme en zoveel meer!!! Ik zal deze snoetjes missen..



















BEDANKT ook voor de attenties en de bon die ik van jullie kreeg. Heel lief en attent van jullie, maar was zeker niet nodig. Uiteindelijk doe ik gewoon mijn job. Maar geapprecieerd worden is natuurlijk altijd leuk. De mensen met de lieve kaartjes, ik had jullie graag persoonlijk even geantwoord maar daarvoor was onze dag helaas te kort (we hadden nood aan afscheid nemen).. Ik zou al de kaartjes in geuren en kleuren hier willen vertellen maar dan zal ik het weer niet droog houden vrees ik! Maar ik zei ook tegen de kinderen: wees niet droevig omdat het voorbij is, wees blij omdat het zo mooi is geweest! (dr. seuss) En onder dit motto, gaan we de vakantie in.  Dus vandaar lieve mensen, bedankt voor de complimenten. En laat me er bij deze eentje terugzenden: jullie hebben schatten van kinderen, elk zijn eigen karakter en elk zijn eigen talent! Ik ben fier op elk van hen! en zal ze oprecht missen! Goed bezig, ouders! ;)

Geniet van jullie vakantie, van jullie kind(eren) en tot in september aan de schoolpoort!!! xxx